Emilia Sjödin

De bästa sminkprodukterna
1. Foundationen hittar ni HÄR!  2. Countourpaletten hittar ni HÄR!  3. Brow fix hittar ni HÄR!  4. Mascaran hittar ni HÄR! 
 
1. En foundation från L'oréal paris, True match. Köpte den för ett tag sen, kommer ni ihåg det? Jag har i alla fall hunnit använt den nu, och den är superbra! Väldigt täckande vilket jag kanske inte föredrar. Men jag har tröttnat på min cc-cream nu från lumene som fortfarande är en favorit. Men jag vill använda lite foundation nu, det var längesedan. Jag rekomenderar er att testa true match. Verkligen jättebra! 
 
2. Mina nya favorit! Anastasia contour kit. Dessa färger är alldeles magiska! Det går enkelt att sudda ut färgerna och dessutom är jag kär i den banangula skuggan och den glittriga highlightern. Självklart är alla skuggorna bra! Den kostar 600kr om ni vill ha den! Ni hittar den på kicks. 
 
3. Jag kan inte klara mig utan denna penna! På bilden är det fel penna. Det står brow bright men det ska stå brow fix. Pennan på bilden är alltså en highlighter men brow fixet ser precis likadan ut så jag trodde jag valde rätt bild men det gjorde jag inte. I alla fall så är den en gel för ögonbrynen som formar dem så otroligt bra! 
 
4. Mina nya favoritmascara! Lash sensational från maybeline. Den ger både volym och separerade fransar. Tar dock ett tag innan man lär sig hur den fungerar. Men övning ger färdighet. En stor favorit! 
 
#1 - amanda

vilka grymma tips :D

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#2 - Ida

Alltid så kul att se vad andra gillar, bra tips!

Svar: Kul att du tycker det ! Kram :)
Emilia Sjödin