Emilia Sjödin

Mysdag
 
 
 
 
Hej bloggen! Hoppas ni minns mig? Hoppas ni känner igen mig utan smink också! 
Igår spenderades kvällen med Filippa och Nanna, vi hade ett litet bakishäng tillsammans då vi alla var ute fredagen innan och festade, dock på olika ställen. Bilder från min utgång kommer kanske upp på bloggen inom kort! 
Philip kom även hem till mig igår och sov kvar. Idag gick vi tillsammans en liten promenad i höstvädret och det var supermysigt. Dock fick vi massa älgflugor på oss märkte vi när vi kom in i huset igen, ser typ ut som små spindlar. Både jag och Philip kastade av oss kläderna för att vi blev så rädda haha. Sen lade vi oss och tittade på film då jag nu påminner mig själv om att byta sängkläder då det kanske finns små spindelflugor där också haha! Livet på landet. 
 
Hoppas allt är superbra med er!