Emilia Sjödin

Glossybox September 2015
 
 
Jag beställde ju en sex månaders pernumeration på glossybox så jag har en väldigt stark känsla av att det har gått mer en ett halvår nu haha! Men jag klagar inte på att få hem smink. Månadens glossybox blev jag väldigt nöjd med. Ingenting jag har fått i boxen har varit dåligt vilket är superkul! 
 
Här är produktlistan : 
  1. Kueshi anti-cellulite booster.
Det här är en hudkräm som ska ge huden en riktigt boost. Den återfuktar och och bevarar hudens elasticitet samtidigt som den har en uppstramande effekt." Jag har testat produkten och den sjunker in i huden vilket jag tycket är jättebra! Dessutom är den väldigt mild i lukten vilket jag föredrar eftersom jag är extra känslig mot dofter. 
Pris - 189kr/200ml. 
 
2. ACO BB Cream. 
 
"En kombinerad dagkräm och färgad makeupkräm och täcker och jämnar ut ojämnheter och små skavanker. 5-i-1-krämen ger en matt finish och lämnar huden mjuk och och återfuktad.". Den här produkten har jag testat och den funkar riktigt bra om man "duttar" fast krämen istället för att med penselrörelse dra över ansiktet. På näsan märker jag väldigt tydligt att den inte vill fastna. Alltså att krämen vill glida av vilket inte alls är roligt. Men annars är den bra, och jag fick i rätt färg, imponerande! 
Pris - 119kr/50ml. 
 
3. Hot Make Up - Lip balm. 
Det här är ett läppbalsam som jag tycker är väldigt lik eos lip balm, men mycket mindre. Den återfuktar mina läppar jättebra och den doftar seriöst som ett luktsudd jag hade när jag var mindre haha! Ni kanske känner igen lukten om jag visar er bilden på suddet, Nostalgi! 
 
Haha jag hade alla dem här sudden, men doften på läppbalsamet luktar precis som det lila suddet, kan ni känna doften? 
Läppbalsamet kostar i allafall 55kr. 
 
4. Manna Kadar Cosmetics - Lash Primer. 
"Prisvinnande primer som bygger upp och framhäver fransarna samtidigt som de får näring. På natten fungerar den som ett vårdande och återfuktande balsam och på dagtid är den en utmärkt bas som förhöjer effekten på mascaran." Enda sedan jag fick den här produkten har jag använt den varje dag, ibland natt. Mina fransar blir otroligt mycket starkare och det blir mycket lättare att applicera mascaran! Tipsar verkligen om den! 
Pris - 219kr/4g. 
 
5. Emité Make Up, Eye Shadow Brush, E144. 
Den här borsten används till att framhäva ett djup vid ögongloben, alltså att man lägger en mörkare skugga i ögongloben med denna ögonskuggsborsten. Borsten i sig är väldigt mjuk och lång. Lite för lång hårstrån kan jag tycka, eftersom det blir svårt att blanda ut skuggorna. Men den är absolut inte dåligt! 
Pris - 250kr. 
 
Det här må då vara den bästa boxen jag har fått hittills!!! Den får betyg 5/5!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Emelie

Angående din halvårsprenumeration, jag tror det funkar så att du betalar en gång varje halvår :P Alltså när nästa halvår har passerat så får du betala samma summa igen! ^^
Kram<3

Svar: Jasså är det så, haha vad konstigt. Förut har jag iaf fått en påminnelse om att jag har fått min sista Box, men inte nu? Men tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du är nöjd med boxen! :)

#3 - Emma Engström

Åh, vill verkligen testa på Glossybox! :D

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra :)
Emilia Sjödin

#4 - Ebba

Kul att du är nöjd! Funderar på att börja prenumerera jag med :D

Svar: Det tycker jag du ska göra, det är klart värt det ! :)
Emilia Sjödin