Emilia Sjödin

Slut på bloggpausen!
 
Hej alla mina jättefina bloggläsare! Jag har märkt att ni har kikat in på min blogg regelbundet även när jag inte har bloggat på tre hela veckor, vilket är jättekul då min blogglust kommer tillbaka. 
 
Okej vad har hänt sedan jag senaste bloggade? 
Senaste inlägget handlade om sorg vilket jag tror jag har lovat er att skriva om. Jag har fortfarande kvar era förslag på blogginlägg om sorg, vilket jag självklart ska försöka skriva. Har ni även fler förslag så är det bara att lämna en kommentar så ska jag försöka fixa det. 
 
Okej vad mer har hänt? I skolan så har min klass (Sju personer) skapat en redaktion, hur kul? Vi ska alltså tillsammans jobba som en redaktion och skapa en ungomstidning! Mitt område är att skriva om smink och självkänsla, visst låter det roligt? Redaktionen är alltså vårat gymnasiearbete. 
 
Vad kommer upp på bloggen härnäst? 
  • Imorgon kommer blider upp på månadens glossybox! 
  • På Torsdag kommer bilder upp på mina senaste inköp! 
  • Fler inlägg om sorgarbetet kommer absolut att skrivas! 
 
Hoppas allt är superbra med er så syns vi imorgon!
KRAMAR!  
 
 
 
 
#1 - Idis

Åååååh din finis ❤️ Jag är så imponerad av dig, du är så stark!

Svar: Men tack Ida! Det betyder jättemycket ❤️❤️
Emilia Sjödin