Emilia Sjödin

Wanties - Black Swan trench coat
 
Wanties
 
Hej alla fina! 
Vad tycker ni om dessa klädesplagg här ovan? Jag är helt kär i trench coaten, grå skiljer sig lite ifrån svart som de flesta brukar bära. Jag har letat efter en trench coat hur länge som helst, men varje gång jag hittar en snygg så finns det tyvärr inte i min storlek, typiskt. På tal om fel storlek så kan jag berätta att jag och mina vänner åkte till uppsala för någon helg sedan och festade (inlägg på det kommer ni få). På dagen så tog vi oss en shoppingrunda och på cubus hittade jag ett two pieces set som är här på bilden ovanför, alltså den rosa kjolen med matchande topp. Hur snygg är den inte? Kjolen fanns i min storlek med toppen fanns bara i större storlekar så då blev jag besviken. När jag kom hem igen så tänkte jag beställa på nätet istället, men det känns nu som att vädret börjar dra mot det kalla, så jag är inte riktigt säker på om jag skulle hinna använda dem?
Sedan är jag en sådan typisk tjej som köper ett klädesplagg men tröttnar på det så fort, så jag skulle knappast kunna köpa det rosa settet och använda det i vår istället, haha finns inte på världskartan. 

 

Har ni något tips på vart man kan köpa snygga trench coats så får ni gärna lämna en kommentar! 

Hoppas allt är bra med er så hörs vi imorgon, Ha det bra! 

 
#1 - Susanna - livet i norska skärgården. tvåbarnsmamma. husbygge.

Så snyggt! :D Synd att man inte har den kroppen att bära upp det efter två täta graviditeter hehe.

Trevlig helg!

Svar: Klart du kan det !
Trevlig helg på dig också! Kram :)
Emilia Sjödin