Emilia Sjödin

Kenza 9 Jacket
Hej mina finisar! Hur många av er följer Linn Ahlborg på Youtube? Jag kikade på en av hennes videos här om dagen och såg att hon hade köpt Kenzas Jacka nummer 9. Jag har själv denna jacka sedan två år tillbaka och jag blev påmind att ta fram den ur garderoben. När jag tog fram jackan insåg jag att jag hade fått "vattenfläckar" på jackan, så jag måste rengöra den på något konstigt vis, tyvärr. Man måste ta väl hand om äkta skinn! 
 
Vad tycker ni om jackan? Den finns även i svart men jag tycker att en röd skinnjacka sticker ut mer och är snäppet snyggare! 
 
Hoppas allt är superbra med er! KRAAAAAMAR! 
 
 
 
#1 - Sarah

Va tråkigt att de blivit vattenfläckar på den :/

Svar: Ja med verkligen! Men som tur är går det nog att få bort :) KRAMAR! :)
Emilia Sjödin

#2 - Henrietta Nylund

Superfin är den!