Emilia Sjödin

Outfit - Vår
Polotröja - GinaTricot   Vita Jeans - VeroModa  Rosa kappa - VeroModa  Väska - Chiquelle  Klocka - Daniel Wellington 
 
Idag bar jag min rosa kappa som nyligen är framtagen ut garderoben. Nu är äntligen våren här och solen skiner, och då träder pastellfärgerna fram, äntligen! Jag verkligen älskar mina nya vita jeans, mina outfits blir så fräscha och våriga, ellerhur? 
Polotröjan är en av mina favoriter och den passar perfekt nu när det är soligt men blåsigt ute, jag är trots allt en fryslort, haha. 
 
Jag fick faktiskt en komplimang angående min outfit idag i skolan, jag såg tydligen snygg och vårig ut. En liten komplimang från en främlig kan göra dagen lite bättre! 
 
Ha en jättebra dag så syns vi snart igen! 
 
 
#1 - Veronica Wallgren

Så himla vårigt och snyggt!

Svar: Åh tack så jättemycket finis ! :)
Emilia Sjödin

#2 - JUNITJEJ

Kanonfin outfit!

Svar: Tack så mycket!! :) <3
Emilia Sjödin

#3 - ELIN WAHLBERG

så fint!

Svar: Vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin

#4 - rememberthiis.blogg.se

Fint!

Svar: Tack finis !! :)
Emilia Sjödin

#5 - Emma Hiltunen

Så söt du är!!

Svar: Haha tycker du? Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin