Emilia Sjödin

Svar på fråga
 
Svar: Hejsan! Detta låter som en superbra idé, verkligen! Blir alltid så glad när ni kommer med förslag när jag har bloggtorka. Problemet är att nästan allt smink jag köper kostar över hundra kronor per produkt. Men jag ska vända hela min sminklåda upp och ner och leta efter mina billigaste produkter i varje sminkkategori! 
 
Vad tycker ni andra? Låter ett inlägg som "under hundringen" som en bra idé? 
 
KRAMAR! 
 
#1 - alice

Kul att du gilla idén!! Om du inte hittar såpass billiga produkter under 100 lappen blir det ju lika bra med de produkter du anser vara billiga/billigare än de andra ;)

Andra förslag på inlägg kan vara lite skoltips, typ om man börjar gymnasiet; vad man ska tänka på osv.

Kramar!!

Svar: Ja precis, därför tänkte jag göra en slags budget vs lyx! Ja lite skoltips låter också som en bra idé! Tack för tipsen. Kramar ! :)
Emilia Sjödin