Emilia Sjödin

Tips på bra Youtubers! (under 40K prenumeranter)
Hallå där! Idag tänkte jag dela med mig av bra youtubers som inte har så jättemånga prenumeranter, än. Är ni insatta i Youtubevärlden är det inte så roligt om jag tipsar om Therese Lindgren, Wilmas beauty,Helen torsgåren osv. Ni följer förmodligen redan dem. Här kommer mina fem tips på bra Yotubers! 
 
 Homies! Den här kanalen älskar jag verkligen. De är två tjejer som heter Hanna och Moa. De båda är supersnygga, vilket gör det så mycket roligare att kolla på deras kanal, haha. De är jämngamla med mig, vilket gör att man kan realtera mycket till vad de har att säga. Ni borde verkligen kika in deras kanal! 
 
Den här tjejen heter Charlotta och verkar som en jordnära tjej! Hon är bra på att sminka sig samt att hon alltid pratar om intressanta saker under tiden. Hon är dessutom grymt bra på att sjunga! Tips tips tips! 
 
Emilia heter denna tjej och är hur go' som helst! Hon skrattar mycket och har ofta roliga saker att berätta. Hon är väldigt unik och jag tycker bara hon är så rolig att titta på! 
 
Felicia är också en tjej i min ålder som är superfin! Hon jobbar som modell samt att hon har två jobb därtill. Hon tycker om att sminka sig och visa upp kläder! 
Sist har vi Lisette som är 28 år, har jag för mig? Hon är utbildad makeup artist/stylist och är hur tankespridd som helst! Hon gör ofta roliga "lisette testar" och går igenom steg för steg hur man använder smink. Hon ger bra tips och man blir alltid på bättre humör efter att man har tittat på hennes videos!
 
 
Så har ni några bra Youtubers att tipsa mig om? Vore jätteroligt!