Emilia Sjödin

Årsresumé - Januari, Februari, Mars, April
Äntligen är det dags för den årliga tillbakablicken i bloggen (del 1). Vad har jag gjort under det här året egentligen?  Jag har delat upp inlägget i flera delar för att det inte ska bli för mycket bilder. Denna del handlar om Januari, Februari, Mars och April! 
 
 
En bonus - Film från Teneriffa! 
 
Januari! Det bästa med denna månaden var resan till Teneriffa med mina vänner Nanna och Emelie. Det hände mycket på denna resa kan jag meddela. Det blev bråk vilket resulterade i att jag och Nanna låste ut Emelie från vårt hotellrum så hon fick sova i lobbyn, haha! Det var rätt hemskt för tillfället men när man tänker tillbaka på det var det lite kul, hehe. På flygplanet hem köpte jag min älsklingsklocka från Daniel Wellington, har använt den flitigt sen dess! 
 
Februari! Den här månaden blev mitt tålamod verkligen satt på prov.  Min lilla klass flög upp till Kiruna och vi bodde där i en vecka. Vi åkte till Kiruna för att spela in en film om tid, samt för att göra lite intervjuer. Vi åkte till rymdbasen och det kan väl vara lite roligt att skryta om, inte alla som får åka dit liksom. I februari hade jag världens mysigaste alla hjärtans dagmys också! 
 
Det blev en del festande också, Freddy kalas bland annat. Saknar att umgås med mina vänner, länge sedan nu. 
 
Mars! Det bästa var att jag fick hem min studentklänning, den lyckan! Jag var väldigt skoltrött och ville mer än allt bara ta studenten. Jag delade med mig av ett DIY- tips på hur man kan sortera smink. Den bilden är fortfarande väldigt uppskattad av någon anledning, haha? 
 
April! Månaden då jag fick jättemycket ångest och mådde dåligt. Ångesten gick över som tur var, vet dock fortfarande inte vad det berodde på. I skolan gjorde min lilla klass en "tjejtidning" som innehöll allt från smink, kläder, mat, självkänsla och träning. Ett roligt projekt som slutade i kaos, haha.