Emilia Sjödin

MARIA NILA HEAD & HAIR HEAL PAKET
 
Hej mina fina läsare! Igår var jag och min pojkvän på kupolen och shoppade. Jag gick in på Lyko och fyndade en presentbox med shampoo och balsam från Maria Nila, precis vad jag behövde! Ni minns väl att jag fick hem shampoo, balsam och en hårinpackning från Maria Nila för inte alls så länge sedan? Problemet var att jag valde deras "pure volyme" som inte är ett mjällshampoo. Därav kunde jag bara använda produkterna max två gånger. Men nu kan jag äntligen testa att få ett så mycket finare hår med deras "HEAL" shampoo och balsam! 
 
Paketet kostade 329 kronor vilket är ett jättebra pris! Perfekt att ge bort i julklapp, tips tips!! 
 
Efter några veckor tänker jag ge er en review om det uppskattas? Är det någon av er som har testat Maria Nila Head & Hair Heal paket? 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! KRAMAR!