Emilia Sjödin

New in - Dreaming of C bag
 
Låt mig presentera en tidig julklapp från mig till mig. Nu kan jag dö lycklig. Alltså kolla hur perfekt denna väska är! Jag dog lite när jag öppnade paketet. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få hem denna väska. Väskan är vinröd (lite mer åt lila hållet i verkligheten) och passar mig som handen i handsken. Det är min favoritfärg, min typ av väska och i perfekt storlek dessutom! Jag längtar tills jag få ha en snygg svart klänning, klackar och sedan denna väska som en skitsnygg detalj som gör hela outfiten! 
 
Skulle gärna vilja länka där ni kan hitta väskan men tyvärr så fick företaget specialbeställa denna väska till mig då den inte längre finns kvar i sortimentet, tråkigt nog. Men jag kan länka till en liknande HÄR! Vet dock inte om sidan är pålitlig eftersom jag inte har köpt något därfrån. 
 
Men vad tycker ni om väskan? Det är verkligen en Emiliaväska! 
 
#1 - Tilda Barkselius

Gud så fin!!

Svar: Jag vet ! Bästa köper på länge :)
Emilia Sjödin

#2 - JUNITJEJ

Vilken läcker väska!

Svar: Jag vet! Känns som ett riktigt bra köp :)
Emilia Sjödin