Emilia Sjödin

Nyårslöften
 
Hej min fina bloggläsare! Har ni börjat fundera på några nyårslöften än? Jag satt ned alldeles nyss och fundrade på vilka punkter jag skulle skriva ner. Den här gången ska jag verkligen ha rimliga löften som jag klarar av att hålla. De vikta för mig är att börja i små steg, att inte ställa de högsta kraven på en gång. Utan jag börjar med små punkter som gör rätt mycket i det långa loppet, förstår ni? 
 
Jag som person är väldigt tillbakadragen, orolig och nervös, haha. Jag brukar sällan gå utanför min "comfort zone", men det är något jag verkligen vill börja göra. Jag får oftast ångest över att göra små saker som jag aldrig har gjort förut. En punkt är exempelvis att jag ska tanka min bil på ett nytt ställe, töntigt va? Men det är bara nyttigt för mig. 
 
Här är några punkter jag har skrivit upp : 
  • Tanka bilen på flera/nya ställen. 
  • Prata med en Psykolog. 
  • Ställa mig i bostadskö. 
  • Söka en utbildning, om jag inte har en bättre plan dvs. 
  • Fotografera mer. 
  • Betala parkering med kort istället för mynt (haha jag vet att jag är konstig). 
  • Gå upp tidigare på morgonen. 
  • Åka tåg själv.