Emilia Sjödin

Finaste uppskattningen
 
 
Här kommer några bilder av väldigt dålig kvalité haha. Men här ser ni i allafall vad jag fick och vad jag gav bort. På första bildern ser ni fem rosor och choklad som jag då fick av världens bästa pojkvän, så gullig! Till höger ser ni vad jag gav, tog dock ingen bild på innehållet. Det är alltså en hjärtformad ask som jag fyllde upp med godis och en jättefin och stilig fluga. Ovanpå asken finns en bild på oss två samt en kärleksfull text på baksidan. 
 
Jag älskar verkligen att ge bort presenter, särskillt när man själv får pyssla och göra presenten personlig. 
Sedan blev jag såklart superglad när min älskling kom hem till mig med rosor och choklad! 
 
Viktigt! Glöm inte bort att du kan visa uppskattning på flera olika vis genom att till exempel ge fina komplimanger, frukost på sängen eller att hitta på något roligt tillsammans. Uppskattning behöver inte handla om presenter. 
Puss och kram! 
 
 
#1 - Emma -Merakibeauty.se

så fint :)

#2 - Madeleine

ååh vad fint 😍😍

#3 - Sarah

Va gulligt av honom :)

Svar: Ja men verkligen ! :)
Emilia Sjödin

#4 - josephine Asplund

Nej men gud så gulligt!
Lycka till med bloggen och hoppas du får en fin kväll!
Kram <33

Svar: Åh tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin