Emilia Sjödin

Månadsfavoriter!
Hej allihopa! På senaste tiden har jag älskat att fota produktbilder, därför valde jag göra ett inlägg om mina månadsfavoriter där jag visar olika produkter. Berätta sedan i kommentarsfältet vilka produkter ni har använt extra mycket den här månaden! XOXO Emilia! 
Som ni säkert har sett på nästan alla mina självporträttsbilder så bär jag alltid smycken. Både ringar, örhängen, diadem och klockor använder jag nästan varje dag. Dessa örhängen ni ser på bilden ovan är mina favoriter för tillfället. Jag köpte dem på Ur&Pen för endast 20 kr, 20 kr!! De är ett par små örgängen som är silverglittriga. För övrigt är nästan alla mina örhängen silverglittriga haha! 
Nästa favorit är min Daniel Wellington-klocka och den är verkligen superfin! Jag köpte den på vägen hem från Teneriffa på flygplanet. Jag köpte den för ungefär 800 kronor vilket är ett kanonbra pris. Jag funderar på att köpa ett nytt band till klockan så att man kan byta mellan olika färger. Jag funderar på ett mörkt läderband. 
Läppstift är något jag använder dagligen, helst med en läppenna under! Detta läppstift är från Mac i färgen Faux och den finns att köpa i kategorin Satin. Det är iallafall en rosa/ljusbrun färg. Jag bär bokstavligen med mig detta läppstift i min jacka var jag en går. Har för mig att den kostar runt 200 kronor! 
Här kommer en dunderprodukt som verkligen gör skillnad! Jag brukar oftast inte ha så jättetorr hy men när jag började använda sminkservetter för torr hy så blev min hy istället torr. Jag köpte då denna cocktail som ska motverka torr hy. Nu är min hy inte torr huvudtaget och smörjer man inte ansiktet med denna "olja" när man går och lägger sig vaknar man upp med världens lenaste och återfuktande hy! Ni borde verkligen testa! Den är från Lumene och heter Bright now, vitamin C, dry skin cocktail. Ni kanske undrar varför oljan består av en gul färg och en röd färg. Men det gäller bara att skaka oljan innan användning. Den kostar kring 200 kronor! 
Som ni redan vet så har jag precis slutat prenumererat på Glossybox. Men i min sista box fick jag detta rouge och nu är jag helt kär! Mina tidigare rouge som jag har använt mig av har varit rosatonade men denna drar mer åt en korallorange färg vilket är superfint! I sommar när man är brun tror jag att denna produkt gör kinderna superfina! Rouget kostar 89 kronor! 
Sista månadsfavoriten är detta nagellack! Jag bär detta nagellack just nu och det är verkligen den perfekta färgen. Det är en väldigt mörkt vinröd färg. Det jag gillar med detta nagellack är att det passar perfekt till mina favoritkläder! På senaste har jag köpt en tunn trenchcoat i vinröd färg och dessutom är min klänning som jag nästan alltid har på mig i en vinröd färg. Vad passar då bättre än detta nagellack? 
Lacket är från Isadora i färgen 642 ZinFandel 
 
Hoppas ni alla har en mysig söndag! 
 
#1 - Linn Strömberg

Vad roligt att se! Älskar klockan :D

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#2 - ISA

eftersom jag är såå svag för örhängen så tycker jag såklart de är superfinast ;)