Emilia Sjödin

NYTT - Väska
Hej finisar! Vad tycker ni om väskan ovan? Jag tycker den är perfekt! (emoji med hjärtögon). Jag gillar kombinationen mellan marinblå och den bruna färgen. Dock passar den inte alls till min lila tröja jag har på mig, haha! Väskan är väldigt liten och därav perfekt till en shoppingrunda eller till skolan när man inte behöver ha någon stor och tung dator med sig. 
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss? 
 
#1 - Nicole

Hej, vill bara säga att jag blev otroligt berörd av att läsa din historia! Jag vet hur det är att få reda på beskedet om att en förälder har cancer, hemskt. Men att en så nära skulle dö är nånting som bara finns i mina mardrömmar, du är en så sjukt stark tjej och jag tror på dig! <33 Ha det bäst, kram

Svar: Åh bästa du! Vad glad jag blir av din kommentar. Det är sånna som du som gör att jag orkar med min vardag. Kramar ! <3
Emilia Sjödin