Emilia Sjödin

årsresume Oktober/november/december 2015
Wow idag är det 2016! Jag kommer att lägga upp några bilder från nyår lite senare. I detta inlägget så kommer sista årsresumen. Hoppas ni inte tröttnat! Vad har ni för nyårslöften förresten?
Här kommer det extra mycket bilder! Här hade jag nog kommit på att min mobil har en kamera haha! Jag gick på en jättefin dejt med älsklingen på pitchers. Jag åkte iväg på skoterns dag med mitt gamla tjejgäng bestående av Filippa, Nanna, Lina, Kristin och Lina, bara Fanny som fattades! Det var ju även Halloween i oktober, jag och mina vänner gick på etage här i Falun klädda som katter, zombies, hattmakaren och black swan! 
 
 
Månaden då det var populärt att ta svartvita bilder haha! Denna månaden fyllde min egna Serena 19 år! Det firades med en jätteroligt hemmafest! Jag hade många dejter med mina tjejkompisar då vi hade mysiga sleepovers och middagar! 
Å slutligen december som tog slut idag. Jag hoppas ni minns vad som hände denna månad haha. Jag tror att det var i början av december som jag och mina vänner Nanna, Nathalie och Emma åkte iväg till Stockholm för en mysig helg. Vi har även bakat pepparkakshus! Firat jul har jag självklart gjort och gått på ännu flera fester! 
 
Nu taggar vi det nya året allihopa! ...Eller så ligger vi kvar i sängen och tar en bakispizza ikväll haha! 
 
Ta hand om er!