Emilia Sjödin

Minishopping - Daniel Wellinton & Victoria's secret
Älskar att fota när man är på ett ljust ställe, bilderna får så mycket bättre kvalitet! 
Som rubriken lyder så minishoppade jag på både arlanda och på flygplanet hem. På arlanda köpte jag ett par trosor på Victoria's secret som verkligen är supersköna, vilken kvalitet! Har faktiskt aldrig köpt underkläder från Victoria's secret men det lär bli fler gånger, haha! 
 
På flyget hem hittade jag denna efterlängtade klocka! Daniel Wellingtons klockor har jag varit ute efter i flera år, men nu på flyget kunde jag få titta på den och dessutom var det betydligt mycket bättre pris än i affärer - sparade 400 kronor! Det jag gillar med alla Daniel Wellintonklockor är att man kan byta själva bandet till en annan färg eller material. Jag är jättesugen på att köpa till ett brunt läderband, passar nog perfekt till roséfärgade metallen!