Emilia Sjödin

Paket - theBalm Nude Dude Eyeshadow Palette
Hej finisar, hur mår ni?
I lördags beställde jag denna omtalande ögonskuggpalett. Som ni vet så följer jag väldigt många youtubers och på de flesta "skönhetskanaler" har denna ögonskuggspalett varit en favorit hos många. Märket theBalm säljs tyvär inte överallt men jag köpte denna palett på fyndiq för 400 kronor. Nu kanske ni tycker att jag är tokig som köper en palett för 400 kronor men jag har ett stort intresse för smink och därför väljer jag att lägga pengarna på det istället för något annat. 
 
Denna palett har otroligt bra pigemnt, helt sjukt! Jag tror paletten passar mig väldigt bra då jag har gröna ögon och får använda rosa, lila och röda färger som framhäver grön ögonfärg. Man fick även en liten ögonskuggsborste som är supermjuk. Borsten är dubbelsidig och har en snedskuren borste och den andra är snedställd men lite fluffigare. 
 
Jag ser så mycket fram emot att testa denna palett! Dessutom har ni sätt namnen på färgerna? Så bra! Sen är designen på paletten supersnygg! 
 
Någon som har testat den? 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! 
 
#1 - Hanna Westman

Åhh! Har aldrig testat den, men den verkar sjuukt omtyckt av många och är säkert huuur bra som helst - skulle också vilja testa den!
Kram ♥

Svar: Ja jag tänker testa ut den och sedan ge en recension. Kram ❤️
Emilia Sjödin

#2 - Frida

Så fin :)