Emilia Sjödin

Födelsedagspresenter
Hej mina favoriter! Jag fyllde 19 år den 30 Juni och jag fick superfina presenter som jag tänkte visa er. Jag är supertacksam för allt jag fick. Nu känner jag mig jättegammal, haha. Det är stor skillnad på 18 och 19 år tycker jag. När man blir 18 får man ta körkort och gå på krogen men när man blir 19 känner man att man redan testat på allt och att man börjar tröttna på krogen, haha. Men nu är det bara ett år kvar tills 20, då jag äntligen kommer få gå på systembolaget.
Det här halsbandet fick jag av världens finaste pojkvän. Det är ett silversmycke med fina silverdiamanter i. Vi ska även gå på dejt på fredag vilket jag ser fram emot supermycket! 
Jag fick ett kristallglas i namnet free mind från Carolina Gynnings egna serie. Jag tycker glaset är superfint och den passar perfekt till min påbörjade kollektion med Carolina Gynnings glas. Jag har sedan tidigare två stora vinglas. Det här glaset fick jag av mina två bästa vänner! 
Av mina kusiners familj fick jag fyra fina kristallskålar och en glasbehållare med tappkran. Glasbehållaren passar jättebra i festsammanhang då man kan blanda bål eller valfri dryck i. På midsommar tog en av mina kompisar med sig en liknande glasbehållare hem till mig och fyllde den med bål, jättesmidigt! Man kan även skriva en valfri text på den svarta etiketten. 
Av min egna familj fick jag present kort på Ginatricot med 1000 kronor. Jag själv önskade mig presentkort då jag vill ut och shoppa men inte orkar lägga pengar på det, haha. Sedan fick jag även pengar, men kände att det var väldigt tråkigt att visa. 
 
Hoppas inlägget uppskattades! KRAMAR!