Emilia Sjödin

Outfit, dans och ångestattack
Klänning//H&M     Skor//Scorett       Klocka // Daniel Wellinton
 
Hej mina favoriter! Igår drog jag och min bästis Nanna till Malung på dansbandsveckan och dansade! Hur kul? Jag älskar verkligen att dansa och det är så roligt på dessa stora evenemang då folk kommer och fram och bjuder upp till dans. Man behöver liksom inte stå där som ett fån och titta på. Många ungdomar åker till Malung framförallt för att dricka alkohol och festa, men jag åker dit för dansens skull och för att träffa och prata med nya människor. 
 
Idag fick jag äntligen träffa min pojkvän Philip efter att han har varit ifrån mig i en vecka, haha. Under den tiden han har varit borta har jag upplevt stress/ångestattacker vilket är väldigt obehagligt. Jag har ett konstant tryck över bröstet som sakta med säkert håller på att försvinna. Är bara glad att min älskling är hemma så han kan krama om mig så jag släpper på all stress. 
 
Vad har ni haft för er?