Emilia Sjödin

Tre klänningar + Två blyga läppar
GREEN DRESS - H&M  / PINK DRESS (LINK) / RED DRESS (LINK)
 
Hej finaste ni! Detta är ett tidinställt inlägg då jag just nu befinner mig på jobbet. Efter jobbet har jag cirka en halvtimme på mig att fixa mig för att åka vidare till Rättvik och gå på bowlingen och titta på Två blyga läppar. Jag hoppas på massa dans och jag hoppas vädret är fint då de kommer befinna sig på utescenen. Blir nog en kanonkväll med min bror som är så jäklans bra! 
 
Vad gör ni ikväll?
 
#1 - alice

Hej! Du skriver ju en del om smink, får man önska ett inlägg i den kategorin? I så fall skulle jag vilja läsa om dina billiga favoriter, alltså runt 100 lappen och under (men det beror ju förstås på vad man definerar som billigt) Gärna från alla smink kategorier typ, mascara, foundation, countour, ögonbryn osv :) Kram!

Svar: Självklart det låter jätteroligt! Ska försöka fixa ett sådant inlägg. Kram :)
Emilia Sjödin