Emilia Sjödin

Tre små
 
 Jeans - GinaTricot    Örhängen - UR&Pen  Eyeliner - Isadora 
 
I lördags tog jag bilen och körde in till stan. Jag var så himla shoppingsugen men när jag väl kom till stan hittade jag knappt något. Jag fick med mig hem ett par svarta jeans som jag länge har varit i behov av. Mina tidigare svarta jeans har tappat färgen, vilket är supertråkigt. Mina vita jeans har jag tyvärr förstört, jag lutade mig mot logen när jag inte var i nyktert tillstånd vilket resulterade med röd husfärg på mina byxor. Och mina blå jeans har jag kastat bort för jag har för mig att jag har förstört dem också, haha! 
 
Sedan fyndade jag ett par örhängen på UR&PEN, endast 20 kronor. Tro det eller ej, men mina två par örhängen som jag nästan alltid använder (små) har jag tappat bort, också i onyktert tillstånd, haha! Sista saken jag köpte var en eyeliner från isadora. Jag har aldrig haft en eyeliner i pennformat så detta ska bli intressant att testa!