Emilia Sjödin

Wanties from Feelunique
 
 

Här har vi ännu fler produkter som jag vill införskaffa mig pågrund av Youtube, haha! Först och främst vill jag ha Sigmas skönhetsborstar. De är väldigt dyra men så otroligt fina och jag har hört så mycket bra om dem. Sigmas borstar har jag varit kär i i flera år och någon gång ska jag köpa mig ett kit! Borstarna hittar ni HÄR! 
 
Jag är jättesugen på att köpa urban decay palette 3, även där en dyr palett men jag tror man vinner på det i längden. Jag har faktiskt aldrig gjort slut på en ögonskuggspalett, så denna palett skulle få följa med mig i graven, haha. Paletten finns här! Till paletten finns även en ögonskuggsprimer som ni hittar HÄR!  The balm har även superfina paletter, jag har redan deras Nude Dude-palett och den älskar jag verkligen. Vill dock ha en till på grund av att jag vill ha fler fina färger. Den paletten hittar ni här! 
 
Sista produkten jag vill ha är en concealer från märket Urban Decay. Den kostar runt 210 kronor och är ganska prisvärd ändå tycker jag. Dock hatar jag att köpa smink då det generellt är ganska dyrt. Concealern finner ni här! 
 
Har ni någon produkt ovan? Tell me, är de bra? Om inte, varför inte? 
Hoppas ni får en fin kväll, KRAMAR! 
Samarbete med Blogfame.