Emilia Sjödin

Fest Fest Fest
 
Sallad från i onsdags, dop från i lördags och sangria från i fredags. 
 
Hej mina favoiter! Hej och hå vad mycket festligheter det har varit denna vecka. I onsdags var jag som sagt på rådhusgården med mina vänner och åt god sallad, samt bio på kvällen. På fredagen träffade Jag Nanna, Filippa och Moa. Vi gick återigen till rådhusgården som är en krog på kvällarna. Fick dock åka hem tidigt då jag skulle på dop dagen efter. Nu kommer en nyhet jag förmodligen inte har berättat för er läsare, men jag har en halvsyster, en lillasyster, sedan januari. Jag har valt att inte prata om det så mycket eftersom jag tycker det är väldigt känsligt. Självklart tycker jag att det är roligt men samtidigt är det så otroligt många känslor inblandade.
Dopet var i allafall jättefint och jag tog mycket kort. Både pappa och karin såg jätteglada ut så jag är superglad för deras skull. 
 
Efter dopet åkte jag hem till Filippa för att träffa henne, Nanna och André. Blev ett litet partaj där också. 
Såhär sammanfattar jag veckan, fest, fest och fest! 
 
Hoppas allt är superbra med er så hörs vi! KRAMAR!