Emilia Sjödin

Pink Nelly dress
 
 
 
 
Klänning från Nelly, 299kr. Jag har den i storlek XS.
 
Ser ni klänningen?! Den är galet vacker. Ni vet hur länge jag har varit ute efter denna skönhet och nu har den varit min i några veckor. Jag måste dock köpa ett par trosor som inte ger någon troskant. Jag fick hem klänningen dagen innan jag åkte till Magaluf, tanken var att jag skulle bära klänningen på festerna där. Dock kom den aldrig till användning då jag inte ville förstöra klänningen på skumpartyt eller på klubbarna där bartenderna hällde dricka direkt i munnen på mig, hade en topp som blev helt nerspilld med dricka... Men det är snart min födelsedag och jag funderar på att bära den då! 
 
Vad tycker ni om klänningen? Hiss eller diss? 
 
#1 - Inez

Wow, så himla fin den var! :)

Svar: Jag vet! :)
Emilia Sjödin

#2 - Hultizen

Väldigt annorlunda, men jag gillar den. Riktigt fin! :)

Svar: Jag håller med! :)
Emilia Sjödin