Emilia Sjödin

the Conjuring 2
 
Godmorgon! I onsdags träffade jag Filippa, Nanna, Lina och Kristin för att äta middag på rådis. Maten var supergod och vi hade jättetrevligt. Det var så länge sedan vi alla träffades, så vi hade mycket att prata om. Efter middagen gick vi till bion för att se The Conjuring 2!! Jag har sett första filmen tidigare och jag kan säga att jag är den personen som sitter med en kudde eller en filt i knät för att enkelt kunna täcka för mitt ansikte när jag blir rädd, haha! Första filmen tyckte jag var jättebra men The Conjuring 2 var tyvärr inte lika bra. Filmen var helt okej och jag blev självklart livrädd, men filmen var förutsägbar vilket var supertråkigt. Effekterna var också ganka dåliga. 
 
Betyget på denna film får 3/5! 
Har någon av er sett filmen? Vad tyckte ni? Vad ger ni filmen för betyg?