Emilia Sjödin

Onsdagens sminkning
 
 
Onsdagens sminkning // Kommentera om ni vill veta sminkprodukter! 
 
Heeej alla fina! Såhär såg alltså onsdagens makeup ut. Själv tycker jag att läppstiftet inte passar riktigt till min tröja haha! Men jag var ledig och hemma hela dagen lång så det gjorde inte speciellt mycket. Jag måste bara säga att det var riktigt svårt att fota dessa bilder. Det måste verkligen vara ljust ute och dessutom måste man stå precis framför fönstret haha. Men jag gav det ett försök iallafall! 
 
Vad tycker ni, hiss eller diss? 
 
#1 - Isabella Huynh

gud vad snygg du är!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir ! Kram :)
Emilia Sjödin

#2 - Alice

Vilken bronzer?? Är den bra?? Ser jättefin ut!

Svar: Jag använder mig av anastasias contour kit! Den är verkligen superbra ! Kram :)
Emilia Sjödin

#3 - Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard

Men så fin du är! Superfin sminkning. :) Kram!

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#4 - Lis Mari

Gillar örhängena mest ;-)

#5 - Henrietta Nylund

Suuperfint ju!

#6 - Jessica

Så himla fint!

Svar: Taaaack! :)<3
Emilia Sjödin