Emilia Sjödin

Sortera smink med mig!
 
 
Ser ni vilken fin liten låda jag har sorterat smink i? Jag gjorde den igår kväll och jag blev verkligen jättenöjd. Ni vet redan att jag älskar att återanvända gamla glossyboxar då jag tidigare har sorterat nagellack i en glossybox och sedan har jag även gjort en stor förvaring för smycken med tre olika glossyboxar (finns i kategorin "tips"). Men igårkväll bestämde jag mig för att sortera mina nagellack och puder i en låda. Visst blev det bra? 
 
Såhär gjorde jag --> Det jag behövde var alltså två glossyboxar + lock. Den ena glossyboxen tar man bara av locket på. Sedan bryter man sönder alla sidorna på den andra lådan samt alla locken. Sedan gäller det bara att mäta, klippa och klistra! Man får alltså mäta hur stora facken ska vara genom att ta hjälp av en sminkprodukt. Sedan gör man små skåror i "väggarna" så att man sedan kan göra små fack. väldigt enkelt! 
 
Men nu har jag dock ett problem. Eftersom det var så roligt att göra en låda har jag nu hela min sminklåda full av glossyboxar vilket inte är så speciellt snyggt haha! Hur ska jag göra?
 
 
#1 - Felicia

Smart :)

Svar: ja men ellerhur! :)
Emilia Sjödin

#2 - elin

Vad fint!! Har också just köpt ny sminkförvaring, så praktiskt och stilrent

Svar: Tack så mycket! Ja och dessutom är det så roligt att sortera om allt haha! :)
Emilia Sjödin

#3 - Helene

Så fina! Måste fixa nåt litet till mina saker, haha, skaffat så mycket nu det senaste (mycket för mig). Tyvärr har jag ingen aning om hur du ska göra! :P

Svar: Tack! Haha ja det brukar bli att man samlar på sig för mycket. Kram! :)
Emilia Sjödin

#4 - Lili

Ja, jättefint! Jag skulle också behöva sortera mitt. Inte för att jag har så mycket och jag har faktiskt en jättefin låda för nagellack och en sminklåda från Too Faced, men sen har jag lite småsaker som bara ligger och skräpar runt omkring i lägenheten.

Svar: Tack så mycket ! Ja jag har själv spanat in too faced, hehe. Kram ! :)
Emilia Sjödin

#5 - sarah

åh snygg =)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Sara

Sjukt fint!! Har också sorterat mitt smink med gamla glossyboxar, sjukt praktiskt!

Svar: Tack! Ja men ellerhur ! Det är kul när man kan återanvända :)
Emilia Sjödin

#7 - MissLie

Tack för din kommentar. Klart jag går in hör å kikar på va du har att dela med dig av 😊 fin blogg å härliga inlägg.
Ta hand om dig. Kram

Svar: Tack så mycket ! Detsamma :) kram
Emilia Sjödin