Emilia Sjödin

En tripp till Västerås // Balklänning
 
Hej mina finaste! 
Igår åkte jag och mina allra bästa vänner till Västerås! Dagen var hur fin som helst och jag hade ingen aning om att Västerås var en sådan vacker stad. Vi letade efter en balklänning som jag ska ha på min studentbal, och jag fann verkligen min drömklänning! 
 
När vi väl hade hittat klänningen strosade vi runt i staden och lunchade i parken. Det var hur mysigt som helst. I slutet av dagen åkte vi till mälaren endast för att vi hade möjligheten, och det var verkligen superfint! 
 
Dagen stod för massor av skratt, haha! Det var väldigt längesedan jag skrattade så här mycket. Jag tycker om mina vänner så mycket. Jag kan verkligen vara mig själv när jag är med dem. 
 
När vi väl kom hem till Falun igen, gjorde vi oss iordning för en utekväll på rådis! Dagen och kvällen blev så lyckad!
 
Hoppas allt är bra med er, kramis!