Emilia Sjödin

Therese Lindgren
 
Hur många av er följer Therese Lindgren på Youtube? Då har ni säkert redan sett den här videon. Therese är verkligen mitt liv, jag tittar på henne varje dag och hon gör verkligen min dag tusen gånger bättre. Jag blir så trött och besviken på folk som inte kan respektera hennes privatliv. Att folk tar sig rätten till att göra någon annans liv så mycket sämre.. Therese älskar att vlogga och då tycker jag hon ska få göra det utan hinder. Att det går så långt att hennes mamma får ett samtal om att Therese är död är bara sjukt, vad är det för fel på folk? 
 
Jag tycker Therese är extremt stark som väljer att fortsätta med Youtube trots så mycket "hat" hon har fått. Men detta samtal till hennes mamma var alldeles för mycket och jag förstår om hon vill sluta vlogga. Väldigt tråkigt men det kanske är för hennes egna bästa.