Emilia Sjödin

Myskvällar
 
Hej mina fina! 
Igår spenderade jag kvällen med mina fina vänner. Det bjöds på sushi (åt faktiskt en bit, haha) och friterad kyckling med nudlar. Kvällen var verkligen hur mysig som helst. Vi spelade spel och såg på film.  Jag behöver verkligen kvällar med mina bästa vänner, då jag inte träffar dem så ofta längre. Jag tog nattbussen hem och sen var jag tvärslut, haha! 
 
I fredags slutade jag jobbet 19:30 och kom hem till massvis med mys med min pojkvän. Morötter med dipp framför serierna svartsjön och Whalgrens värld. Riktigt bra serier, tips tips! 
 
Jag hoppas allt är bra med er och att ni har haft en mysig alla helgons dag. Jag själv tände aldrig några ljus vid min mammas grav då jag jobbade. Men min familj fick fixa det istället. Viktigaste är att jag har henne i mina tankar. 
 
Puss och kram!