Emilia Sjödin

Paintball och överaskningsfest
Min bror Andreas och jag igår. 
 
Hej mina fina! Förlåt för usel uppdatering, men jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Jag har konstant umgåtts med bra människor och därav har jag inte haft tid till att blogga. 
 
Igår hade jag en jätterolig dag. Jag och tio andra kompisar hade fixat en överraskning till min bror Mattias som har fyllt 25 år. Vi började dagen med Paintball, vilket jag var supernervös för. Trodde seriöst att det skulle göra jätteont att bli skjuten, men så var inte fallet. Det var verkligen roligt! På kvällen blev vi ännu mer människor som skulle fira min bror. Vi åkte hem till några kompisar till familjen och blev bjudna på mat, samt att det blev fest därefter. Fester med min familj och deras bästisar är alltid så sjukt kul, de har så konstiga vänner, haha! 
 
Idag är det fars dag och tanken är att mina bröder kommer hit senare för att fira min pappa. 
 
Jag hoppas allt är bra med er och att ni tar väl hand om era pappor! Puss och kram!