Emilia Sjödin

Skoterns dag
 
Hallå där! I Lördags var det skoterns dag och jag kan lova er att den dagen var lång. Jag gick upp i vanlig tid (typ 9), min bror hämtade mig och min kusin och sedan åkte vi iväg och kikade på jättemånga och fina skotrar. Minns fortfarande när jag och mina vänner tog en heldag för att åka runt i olika städer och kika på skotrar, samtidigt som vi partajade i en bil, haha. Men i år blev det betydligt lugnare. Efter vi hade kikat i två skoterbutiker besökte vi en släkting, som jag inte träffat på jättelänge, så roligt! 
 
När vi kom hem på eftermiddagen/kvällen hade jag en kvart på mig att byta om samt fixa mig. Vi skulle alltså vidare på en 50-årsfest. Kvällen/natten blev lång (särskillt när man ställde om klockan på natten). Jag var chaufför och kvällen slutade bra. 
 
Jag blir dock väldigt trött efter en lång dag med människor. Jag behöver tid att vara för mig själv, haha. Annars kan mitt humör gå lite upp och ner. 
 
Vad gjorde ni i helgen? Gick ni på någon rolig Halloweenfest?