Emilia Sjödin

TJUGOÅRSFEST!
 
Hej finisar! Igår hade jag en sjukt rolig kväll med mina bästa vänner och fler därtill. Min bästis Filippa fyllde 20 år och självklart skulle det firas ordentligt. Vi gick på Pitchers i Falun och sedan drog vi vidare till Etage där Emil Assergård spelade, ni vet han som har gjort låten "All IN". Ska jag vara ärlig tyckte jag inte alls att han var bra, riktigt tråkigt. Men kvällen bjöd på mycket roligt. Jag träffade människor jag inte sett på jättelänge och det bästa var att jag fick träffa min partypingla Filippa, Uppsala är för långt bort. Blir alltid så glad när hon är hemma! 
 
Idag mår jag tyvärr inte så jättebra, haha. Men jag har bara mig själv att skylla på. Drick inte alkohol, tips från mig. 
 
Ha det så bra så syns vi! KRAMAR! 
 
#1 - Filippa

Såååååå roligt!! Tack fina du!!! <3