Emilia Sjödin

Förändringar och ångest
1- Utgång med min vän Mikaela. 2 - Matmarknad i Falun. 3 - Mina nya läppstift och choker. 4 - Dejt med Philip i somras. 
 
Heeej faves!
 
Mår ni bra? Jag mår jättebra! Fick träffa min bästa vän för inte alls så länge sedan och det kändes så otroligt skönt. Äntligen någon man kan dela sina djupa tankar och känslor med, haha! Vi pratade om min arbetsintervju jag har varit på. Jag har inte nämt det för er, men i torsdags förra veckan gick jag på en arbetsintervju, min första någonsin dessutom. Jag var supernervös men jag tror att det gick rätt bra! Även om jag inte får tjänsten så är jag ganska stolt över mig själv som gick på en arbetsintervju. Jag blir alltid så jädrans orolig över nya situationer. Det spelar ingen roll om jag vet att det kommer att gå bra, jag får världens ångest. Men när jag väl tagit mig genom situationen blir jag stolt. Stolt att jag gjort något jag inte trodde jag skulle våga mig in på. Ungefär som när jag berättade att jag hade åkt tåg själv till Uppsala, minns ni det? Det var jobbigt till en början, men när jag väl satt på tåget försvann mina nerver. 
 
Jag tror alltid att förändringar är något negativt, antar att det har med mina tidigare erfarenheter av förändringar att göra. Att allt går åt helvete, ursäkta mitt språk. Men enda sedan min mamma dog så blir alla nya situationer tusen gånger jobbigare än vad det behöver vara. Det är verkligen något som jag försöker träna bort. Det sätter sådana spärrar till saker jag egentligen vill göra. Vill inte att förändringar ska påverka mitt liv negativt när förändringen är positiv, förstår ni hur jag menar? Lite rörigt, haha!  Men nu har jag i allafall gått på en superjobbig arbetsintervju, och det stärker mig! 
 
Gillar ni att min uppdatering är bättre? Jag försöker blogga minst en gång om dagen, men det är rätt svårt, haha! Jag ligger ungefär 4-5 dagar i förväg, så ni läser nästan alltid tidinställda inlägg. Min bloggtorka kommer ganska fort, så har ni några tips på vad jag ska blogga om så kommentera!! Vad gillar ni att läsa om?