Emilia Sjödin

Gerard Cosmetics!
 
 
Fick hem dessa liquid lipsticks från Gerard Cosmetics förra veckan! Ni hittar dem på Madlady! Och visst är de fina? Mina bilder är dock sjukt dåliga, var dåligt ljus när jag fotade, men jag ska försöka fixa bättre bilder där ni både få se läppstiften swatchade och på mina läppar! Jag köpte i färgerna Skinni Dip och serenity. Man ser inte så jättestor skillnad på färgerna. Den ena drar lite mer mot de kalla hållet än den andra. Men ni ska få bättre och mer rättvisa bilder senare! 
 
Madlady har så otroligt coola förpackningar med quotes överallt! "queen of fucking everything". Jag fick även med en chokladbit från marabou, hur bra? Hade dessutom mensvärk, så vad är inte bättre än choklad? Dessa läppstift gjorde verkligen min dag, och jag har hunnit testa dem lite snabbt. De torkar jättefort men man får passa så man inte får läppstift på tänderna! 
 
Har någon av er testat produkter från Gerard Cosmetics? Vad tyckte ni isåfall? Tell me!! 
Ha en bra dag finisar!