Emilia Sjödin

Liquid Lipstick
 
Hej mina finaste! Nu har jag äntligen fått mer rättvisa bilder på hur mina liquid lipsticks från Gerard Cosmetics ser ut. Jag köpte dessa läppstift på madlady och de kostade 199 kronor. Jag valde färgerna Serenity och Skinni dip. Min personliga favorit är Skinni dip då den är lite kallare och passar bättre till mitt utseende. Men båda färgerna är superfina! När jag "swatchade" färgerna på min underarm var de supersvårt att tvätta bort, haha! Jag skulle på fest på kvällen och det såg nästan ut som jag hade ett fult sugmärke på min underarm, haha, fult. Men med det sagt så kan jag intyga att läppstiften har bra hållbarhet! 
 
Vilken färg är er favorit? 
 
 
#1 - Zyllah

Jag har funderat på att köpa ett liquid lipstick från madlady som jag hört mycket bra av, som de där, men jag vet inte vilka färger jag då skulle ta och de är ganska dyra. Jag letar däremot efter ett som är blått/grönt/turqouist, men det var tyvärr lättare sagt än gjort. <3

Svar: Jo jag känner igen det där. Det är jättesvårt att välja en färg. Därför valde jag en färg som fanns med på topplistan. Blått läppstift lät ju hur coolt som helst ju! :)
Emilia Sjödin

#2 - Ida Lindborg ♡

Snyggt!