Emilia Sjödin

Sminksortering
 
Hej finisar! Är ni som mig och är väldigt pydantisk och gillar att sortera? Jag behöver nämligen lite hjälp av er. Jag vill så gärna organisera mitt smink som på bilderna ovan (random bilder från google). Men problemet är att jag inte vet vart det finns att köpa lådavdelare i rätt längd, vill ju ha dem rätt korta så man kan ta tag i sminkprodukterna. Har sedan tidigare lådavdelare från Ikea men dem är på tok för höga. De funkar bra om man vill sortera långa mascaror, men det passar inte så bra till läppstift, puder osv. Vill egentligen ha massor av mujilådor eller akryllådor, men det är så sjukt dyra om man ska ha många. Min sminkkollektion är väldigt stor och därav behöver jag en rejäl sortering! Har ni några tips?

 
Här under ser ni en liten låda jag gjorde för länge sedan, för att förvara läppstift samt några puder. Men har som sagt sjukt mycket smink så behöver en rejäl stor låda med fack. Jag gjorde lådan med hjälp av gamla glossyboxar. 
 
#1 - J

http://www.ahlens.se/Inredning/organisera/forvaring-15071

Här har du mycket olika förvarings möjligheter både för stora som små saker :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin