Emilia Sjödin

Syskonfoto - pappas present
 
På sista bilden ser ni min bror Mattias till vänster och Andreas till höger. Tycker ni att vi är lika?  
 
Hej finisar!! 
 
På översta bilden ser ni presenten jag och mina syskon gav till min pappa i födelsedagspresent! Ett foto på mig och mina syskon, som vi gjorde en tavla av. Visst blev bilden fin? Jag och mina syskon har egentligen ingen riktig syskonbild så därför gav vi oss ut och fotade några fina bilder. Jag förstorade bilderna på sidan smartphoto och bilderna blev verkligen superfina. Jag valde att ha bilderna lika stora som ett A3. Jag köpte även en fin vit tavelram på Ikea. 
 
Jag älskar att ge bort presenter som man har gjort själv, som man har lagt ner tid på. Det blev en bra,billig och personlig present. Jag fotade bilderna och redigerade dem. Jag framkallde bilderna på smartphoto och köpte en tavelram, svårare än så är det inte. Och visst blev det bra? Jag hoppas verkligen att pappa är nöjd med denna present! 
 
Nackdelen är dock postnord, som vanligt.. När bilderna kom var själva paketet vikt. Så när jag skulle titta på bilderna var de förstörda. Bilderna var vikta över hela min bror, inte alls kul. Men förhoppningsvis syns det inte när bilden sitter pressad i en ram. Tycker bara att det är typiskt när man har gjort en bra present, och så förstör posten det, tråkigt. 
 
Vad tycker ni om presenten? KRAMAR! 
 
#1 - Evelina

Men å vad fina ni är!! Hoppas bilden blir bra i ramen, kram ❤️

Svar: Tack så mycket fina du! Kram❤️
Emilia Sjödin