Emilia Sjödin

To do list
Hej finisar!! 
Det här kanske jag inte har berättat för er, men jag älskar att skriva listor! Det spelar egentligen ingen roll vad jag ska göra, jag vill bara ha det nedskrivet så att jag sedan kan stryka mina "att-göra-punkter". Jag antar att jag får mer lugn i kroppen när jag gör så. Brukar någon av er göra såhär också? Mina listor brukar vara betydligt längre men här ovan ser ni bara ett litet exempel. Är det någon av punkterna jag inte hinner med så skriver jag upp punkterna på nästa dags lista. Jag blir lätt rastlös om jag inte skriver ner saker som måste göras. 
 
Även om jag bara ska städa mitt rum så älskar jag att skriva en lång lista med vad som behöver städas. Jag känner mig så mycket duktigare när jag tagit mig igenom alla punkterna. 
 
Brukar ni också skriva en att göra lista?