Emilia Sjödin

Vad ska ni vara på Halloween?
 
 
 
Hörni, Halloween närmar sig! Vet ni vad ni ska klä ut er till? Själv har jag ingen aning. Är för tillfället rädd för att möta massa läskiga clowner på Halloween, är ni det? Men jag har en lösning. Om jag själv klär ut mig till en clown kanske jag inte blir lika rädd för andra clowner, det skulle lika gärna kunna vara någon som mig, förstår ni? 
 
Här ovan ser ni Helen Torsgårens halloween tutorials, och hon är så duktig! Man behöver inte alls klä ut sig till något läskigt på halloween. Jag föredrar inte blodiga sår då jag har blodfobi, haha! Kika in hennes kanal för att se fler halloweensminkningar! 
 
Hoppas allt är bra med er mina fina! Berätta gärna era planer inför Halloween. Puss och kram! 
 
#1 - Sara

Känns som att alla ska vara Harley Quinn haha :)

Svar: Haha ja jag har en känsla av det också! :)
Emilia Sjödin