Emilia Sjödin

Utgång i Uppsala
 
 
Heeej mina favoriter! Nu undrar ni säkert vart jag har tagit vägen? Jag har varit frånvarande från bloggen i en vecka nu, men det beror på att jag har haft fullt upp. Jag har jobbat mycket och umgåtts med min pojkvän. I Lördags tog jag dessutom tåget helt själv till Uppsala för att möta upp mina bästa vänner. Mina närmaste vänner bor nu i Uppsala och Stockholm, så långt bort, haha. Att ta ett tåg själv var ett stort steg för mig, jag har sådant starkt kontrollbehov att jag får ångest när jag ska göra nya saker, även om jag vet att allt kommer gå bra. Men jag känner mig så glad och stolt när jag väl har utsatt mig för en situation jag inte är bekväm med. Känner någon igen sig? 
 
I Uppsala firade vi Filippas bror som fyllde arton år. Kvällen var väldigt rolig och speciellt när man är återförenad med sina bästa vänner igen. Vi var ett härligt gäng på ungefär tio personer som gick ut och festade. Det är alltid mycket roligare att gå ut och festa när man är ett stort gäng, enligt min åsikt. 
 
Hur mår ni förresten? Mår ni bra? Jag mår i allafall betydligt bättre nu när all min ångest har lagt sig. Jag får dessutom jobba lite när som, vilket också är en trygghet. 
 
Håll utkik på bloggen nu! Det kommer komma upp en del två på recensionen av wilma Holmqvist sminkborstar och även ett inlägg om hur man kan utsmycka sitt rum. Dessutom har jag även beställt lite smink ni senare ska få se! 
 
#1 - Mikaela

Ser ut som ni var på Magnussons eller vad det heter nere vid ån? :) Hur var det? Har bara tagit något glas vin där någon gång!

Svar: Kan vara mycket möjligt! Har inte så bra koll på uppsala. Men det var roligt :)
Emilia Sjödin