Emilia Sjödin

Den omtalade håroljan
 
Hej finaste ni! Jag har varit borta från bloggen då jag sov över hos min bästa vän Filippa i Uppsala. Hon har precis fått sin egna lägenhet, så hon slog på stort och anordnade en inflyttningsfest! Hur kul? Festen var jätterolig och jag träffade många härliga människor. 
 
Men igår var jag på kupolen med Philip och jag letade efter ett par svarta jeans då jag på något vis råkade spräcka mina jeans när jag var i Uppsala, hur pinsamt? Det värsta är att jag inte vet om jag hade sönder dem på inflyttningsfesten eller dagen efter, haha. Jag hittade i allafall ett par nya jeans inne på Bikbok, deras never denim. Jag hittade även en hårolja inne på Lyko som jag har letat efter länge, men den har varit slut varje gång jag har haft chansen att köpa den. Den heter Moroccanoil och den har varit väldigt omtalad. Ännu en sak som Youtube har fått mig att köpa, hehe. Men jag hoppas den är bra då den var väldigt dyr, 150  kronor för 25ml. 
 
Är det någon av er som har testat oljan? 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! KRAMAR!