Emilia Sjödin

Fyra viktiga komplimanger
 
Hej älsklingar! 
Minns ni när jag gjorde en bok ämnad för komplimganger? Jag satt alltså en kväll då jag inte mådde så bra, rev fram ett gammalt skrivblock och började rita en glad framsida på blocket. Jag döpte boken till "Happy Words", vilket den även skulle innehålla. Jag gick in på min blogg, öppnade mina kommentarer och läste genom positiva komplimanger ni har gett mig genom året. Idag tänkte jag läsa upp fyra viktiga komplimanger som förhoppningsvis ska få mig på bättre humör, vi sätter igång !
 
Kommentar 1 lyder "Du är jättelik din mamma". Hur glad tror ni inte jag blir när jag läser detta? Jag saknar och älskar min mamma supermycket. Mamma kommer alltid vara min förebild och hon var den vackraste människan jag visste! 
 
Nästa kommentar lyder " Tack för att du har hjälpt mig". Kommentarer som dessa gör att jag verkligen vill fortsätta blogga, blir så otroligt glad när jag kan bidra med något positivt. Antar att kommentaren handlade om hur man går vidare efter man förlorat en kär. 
 
Nästa kommentar " Krävs mycket av en människa att öppna upp sig, speciellt på en blogg. You Keep on Rocki'n". Vet inte riktigt vad jag ska svara på denna kommentar men jag blir bara så glad! 
 
En till kommentar " Du är lika fin utan smink". Precis som alla andra så är jag lika fin med som utan smink. Speciellt du som läser detta är otroligt fin på alla sätt och vis, både med eller utan smink. 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Keilzu

Så fin blogg du har! :)

Svar: Tack vad glad jag blir fina du! :)
Emilia Sjödin