Emilia Sjödin

Gott nytt år!
 
Hej mina finaste! Nu lämnar vi 2016 bakom oss och ser fram emot allt roligt 2017! Jag är faktiskt väldigt peppad på en nytt år. Allt blir vad man gör det till, ellerhur? Jag har därför inte ställt så höga krav på mina nyårslöften. Jag vill ta upp kontakten med några gamla vänner, jag vill ge mig själv fler utmaningar och framförallt utvecklas med bloggen. Jag vill uppdatera oftare med bra inlägg och bra bilder! Jag vill köpa en ny kamera och en drönare, haha! Jag vill verkligen ha en drönare, man kan ta så otroligt coola bilder. 
 
Jag ska försöka att ta med min kamera nästan överallt och försöka dokumentera allt roligt jag gör. Oftast när man befinner sig på ett fint ställe eller när något roligt händer så finns oftast kameran hemma, tyvärr. Mobilbilder tycker jag dessutom är sjukt tråkiga att titta på. Önskar jag hade med min kamera igår när det var nyår. 
 
Föresten, hade ni ett bra nyår? Jag firade med vänner hemma hos Nanna. Jag var nykter eftersom jag fortfarande är förkyld men jag hade det väldigt roligt ändå. Dock åkte jag hem vid 22:30 så det blev inga raketer eller någon nyråsskyss för mig. Jag får min kyss idag istället av min pojkvän. 
 
Jag har så många mål i år, och jag hoppas verkligen att jag kan få uppfylla dem. Jag vill flytta hemifrån, bara in till stan. Gå upp tidigare på morgonen så att jag orkar planera en rolig dag. Jag vill bli piggare och gladare, se det mesta från den ljusa sidan. 2016 har verkligen varit ett år då jag har varit otroligt lat och hatat på allt, om man kan säga så. Jag har varit väldigt negativ och jag vill verkligen ändra på det! 
 
Hoppas ni får en bra start på 2017! Gott nytt år mina finisar!