Emilia Sjödin

Hello January
 
Hej alla vackra! Vaknade ni också upp till snö idag? Jag blev så glad så fort jag tittade ut. Det dröjde inte länge fören jag var påklädd, färdigsminkad och stod och posade för kameran ute i det fina vädret. Jag känner mig tvungen att fota i vintervädret medan snön fortfarande ligger fint på trädtopparna. Ni kanske tycker att jag ser lite annorlunda ut på bilderna ovan? Jag glömde faktiskt bort att sminka mina ögonbryn, hehe. Det ser ju inte dumt ut, men det känns så ovant att se mig själv så. 
 
Dagens planer är att vänta på posten (väntar ett paket), besöka min broder och möjligtvis tigga mat där. Efter besök hos min bror ska jag vidare hem till Philip och mysa. Har ju faktiskt inte träffat honom detta året ;) (Nu var jag rolig va?) 
 
Jag hoppas allt är bra med er! KRAMAR! 
 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Vad fin du är! :)

Svar: Tack ! Vad glad jag blir fina du! :)
Emilia Sjödin

#2 - Zyllah

Du har fantastiskt fina ögonbryn även utan att fylla i dem måste jag säga. Bilderna var också otroligt fina, om man bara kunde ge sig ut och plåta sådant. <3

Svar: Men vad snäll du är! Tack så jättemycket fina du <3
Emilia Sjödin