Emilia Sjödin

Jag har skaffat ett jobb
 
 
 Hej mina fina! Rubriken säger väl en del, jag har skaffat jobb! I torsdags gick jag på en arbetsintervju och allt gick jättebra. Nu framöver kommer jag att jobba på föskolor med små barn, hur kul? Jag vet inte riktigt när jag har min första arbetsdag med det kommer nog dröja någon vecka. 
 
Recensionerna jag lovade er publicerar jag i kommande vecka! Jag har haft fullt upp och jag har dessutom inte sminkat mig så mycket, så kan inte riktigt ge en bra recension än. Jag tror att jag har magknip och har verkligen inte ork till att göra något huvudtaget. Jag är inne på fjärde dagen med magont och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! KRAMAR! 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad roligt, grattis till jobbet! Det är bra kul att jobba med barn :)

Svar: Tack så mycket ! Ja jag hoppas verkligen att det blir roligt :)
Emilia Sjödin

#2 - Evelina

Vad kul, grattis!!!!! 🙌🏻💕

Svar: Taaaack så mycket ! 😊
Emilia Sjödin