Emilia Sjödin

Kalender med mig själv på?
 
Hej där! Idag trillade en kalender ner i min brevlåda, perfekt nu när det är ett nytt år! Jag älskar att planera och jag blir väldigt lätt stressad om jag inte har en kalender att planera min framtid i. Kalendern är även designad av mig själv som jag har gjort på personligalmanacka.se. 
 
En bild på mig klär omslaget och det kanske är lite töntigt, men jag vill lära mig att tycka om mig själv mer, så varför inte ha en bild på mig själv på framsidan? Kalendern innehåller mina egna önskningar och är väldigt personlig. I Kalendern hittar man mina vänners födelsedagar, speciella dagar som är markerade och en hel del vita papper för anteckningar. Jag valde att ha temat i rosa färg eftersom jag tycker det är fräscht och stilrent. Jag har även gjort tillval då jag har "veckans tentor", "veckans att göra" samt "Veckans träning". 
 
På första blacka sidan har jag skrivit ner alla mina nyårslöften/mål så att jag inte glömmer bort dem. Plus att jag ska kunna strycka punkterna allt eftersom. 
 
Jag fick även med små klistermärken, vilket är superoligt.
 
Brukar ni ha en kalender? 
 
#1 - Zyllah

Jag är också tokig i att planera och köpte faktiskt en kalender från samma hemsida. De blir så otroligt snygga där. <3

Svar: Åh vad roligt att du tycker det ! :)
Emilia Sjödin