Emilia Sjödin

Levt längre med min katt än min mamma
 
Hej finisar! Här om dagen hade jag och min vän en diskussion angående våra djur. Vi kom fram till att jag har levt ett längre liv tillsammans med min katt än vad jag har gjort med min egna mamma, sorgligt va? Min mamma fick cancer när jag var 11-12 år och hon dog när jag var 14 år. Min katt har jag levt med sedan hon föddes, och hon är idag 16 år. Är det inte rätt sjukt att jag har haft ett husdjur längre än vad jag har haft en mamma? 
 
Molly (katten) börjar bli riktigt gammal nu och det dröjer nog inte längre fören vi måste ta bort henne. Det känns väldigt jobbigt då Molly var mammas katt, och snart är även hon borta. Ni som har läst min blogg ett tag vet att Molly är med på majoriteten av alla bilder på mig, haha. 
 
 
#1 - Viktoria

Så mysigt att få ha en älskat husdjur så länge och som är på sätt och vis en del av din mamma.
Fantastiskt fina bilder på både dig och din katt, en härlig skatt att plocka fram den dag då Molly inte finns med dig längre.
Ta hand om dig!

Svar: Tack så jättemycket fina du! <3
Emilia Sjödin